Sunday 22 May 2011

AKU HAPPY SEBAB KAU KUTOK AKU

thanks sangatsangat puan LYNN AHMAD sebab dah kutuk aku di blogger kau . aku suka and aku hargai kutukan kau itu . kau memang kaki kutuk yang terbaik . TETAPI , TARAK GUNA MAIN CAKAP DALAM BLOG , DEPAN-2 KONFEM OKAYY . okayy , firstlyy , aku nak buad pengakuan . yes aku couple dengan NURSALAM . second , bukan aku yang menggatal okayy . dah dia minat aku , then aku minat dea so COUPLE lahh . aku tak kacau kau pon : ) . kau jealous lah kan ? cakap jee . senang : ) . tak perlu kot kutuk-2 belakang . kau pon dah paham perangay aku macam mana KAN ? datanglah rumah aku and jumpa dengan aku untuk settlekan masalah ni . aku mengalu-alukan . Takpon aku pergi jumpa kau depan rumah kau . Lagi best kan ? Weeeeee , nak sangat NURSALAM tu kan ? ameklah but tatau lah nursalam nak ke tak kat kau :DD . aku bukan nak kutok kau wehh tapi aku cume mengate . TAK SAMA ! jom jumpa nak ? mesti best main cakap depan . lagi-2 kalau kaki ku melekat di dada mu . waaaaa , best gilee . aku dah lama tak gadoh ni . tak sabar tak sabar . okayy okayy , nanti jumpa wehh . : )

No comments:

Post a Comment