Sunday 5 June 2011

HARI YANG BEST ;D

firstly aku happy sebab dapat tengok abang angkat aku kahwin . wehh , warna merah pekat siott dea punya baju . weee , comel pengantin tuu . aku nak macam tuu jugee lha ;D . *mengade* . then yang aku happy is mak angkat aku puji aku pakai tudung tuu . ingatkan orang akan kutuk but ramai yang puji . yang aku menyampahh , boy kat tempat kenduri tuu menggatal to aku . eeeuuu , menyampah sial ! err -.-" . then aku melawak dengan eyka sambil tengok adek aku lompat . biaselha budak kechik , mestilha terlompat . then ayah aku suap aiskrim kat dea . dah ayah aku stop , dea hentak kaki dea *deanakaiskrimtuu* . haha , comelkan . dah lha dea tuu comel , buad pule macam tuu , lagi comellha ken . HAHA , suke nya . then at 2.45 , aku balik rumah . bersiapsiap and ayah aku hantar to padang astaka ;D .


at 3.15 pm , aku , eyka and mimi sampai di padang astaka tuu . ramai orang bhaii . happynya aku . aku sampaisampai , terus pergi tengok orang cina bergendang and singa merayau . *singaorangcina* . bestbest but budak sana gedik sial . singa tipuu kacau pun nak jerit . menyampahh gile doe . err -.-" . pastu ken , ada budak baju oren pakai ray ban panggil NINA , NINA , NINA , NINA tapi aku tak kenal dea pun -.-' . pelikpelik jee ken . haha , tergelak aku . yang aku marah , 45 minit tunggu AINA , YANA , ATHIRAH and NANI kat sana macam tunggul ( ! ) macamlha aku nie kuli batak hampe nak tunggutunggu . buad hampe jadi kuli batak baru tauk ! haha  , jahad juge kan budak nina nie . so what ? nak fight lha ? buduszz . okay , after that mereka pun smpai . then kami lepaklepak ke sana ke mari  . aina kate aku comel ? kesian aina , mudamuda dah buta ken . HAHA , memang jahat aku ;D . kami snapsnap picture gediks kami . then kami terdengar nubhan nyanyi . memang kami lari pergi kat khemah lha wehh . tunggu apa lagi ? haha . weeee , dea comel sangatsangat . sayang kau lha nubhan . aku sayang dea lha wehh . after that , tengok persembahan from artis yang kechik molek MILA ! dea comel bodoh ! kami lepak sampai habis konsert  . after habis konsert , kami pergi kat kak nadia . pergi snap wif her . nadia AF5 comel bhaii . then kami kacau burn loo . hihi , sukesuke <3 . minta number phone kat dea macam minta number kat kayu .


pendeknya aku , HAHA ;P

abang burn wif kening the rock nya ;D

juling buatan bhaii ; )

muke aku time menyampah dengan budak tu , HAHA !

 haha , yang nie aku suka sebab aku pakai spek ;p

 gedik ken ? menyampahh aku !

muke aku , grr -.-"

MILA comel giloo lha wehh ( ! ) aww awww .

aww awww , dea paling handsome lha wehh . aku suke dea ;D

No comments:

Post a Comment