Wednesday 11 May 2011

( pelajar cemerlang )


tidur and mimpi sama AZKEY 
pandai tak aku ? actually nie baru lepas baca buku pasal ruang@rumah .
rumah yang sudah diubahsuai lawa-2 . pehhhhh ,
andainya aku and AZKEY ada rumah yang lawa tuu . wallawehh , aku dok
kat rumah tuu dengan dea , mmg tak keluarkeluar dah wehh . ;D
betape ngengade nya aku . haha , gy mampos lha ( ! )

tengok tuu , baguskan aku ? aku baca buku lha wehh .
buduzbuduz aku pon , aku pandai belajar , haha .
baca buku pasal rumahrumah yang lawoo . pehh , mmg aku na buad macam tuu
lha dengan azkey . haha , menggediknya aku nii :p . Soo ?
HAHA , 

time aku menangis . 
sebelom menangis , aku menyanyi lagu TAK KU SANGKA TAK KU DUGA ,
then tetibe mata aku berair . Ya allah , hati aku lemah gile
time tuu . Member-2 aku pon risau tengok
aku . Actually aku teringatkan ex aku :'( . Nama dea  N______M .
but now dea milik lynn ahmad and aku milik azkey so terima jee :) .
bersabar dan bersabar : D

No comments:

Post a Comment