Friday 25 March 2011

HARI YANG AKU NANTI-NANTIKAN :)

nak tahu ape maksud tajuk posts nii ? yess , I bagitahu . Actually I suda single . Buda tu buad sial sama aku :) .
elok lha pun . memunx dah lame aku mau single weh . memunx gembira tak terkata :DDD . start today , I bebas
hidup without any rules . except from my lovely dedy and momy . Okey , mahu cerz sikit pasal I .


perasan I bile single is Happy , Cheerful and No Rules . I suda ta mahu lha cple-2 . Macam budusz :) . 
Tumpukan  perhatian tuu study lebih elok . Suda ramai nasihatkan I . So , start this day , I na study without boy 
in my hearts :) . I harap boleh single and live no boy (: .


to boys outside there , anggap I member only please . don't make me fall in love okey . and stop said about lovelovelove !
i very hate it . you ta rimas keh ade boy yg kaki kongkong ? I boring lha kena kongkong . Macam I ni buda budusz .
Okey thanx you .
                                                -single-

No comments:

Post a Comment